In november 2024 zijn we gestart met maandelijkse ontmoetingsavonden voor volwassenen met autisme.
In de maanden juni, juli, augustus en september als het goed weer is gaan we wandelen in Polderpark Cronesteijn. Voor wie zin heeft drinken we daarna nog wat met elkaar.
Tijdens deze ontmoetingsavonden is er koffie en thee met wat lekkers.
Gesprekken kunnen gaan over zaken die deelnemers inbrengen.
Ook werken we regelmatig met gesprekskaarten.
Deelnemers kunnen meepraten maar het is ook prima om luisterend aanwezig zijn.
Heb je ideeën hebben voor een activiteit geef het aan ons door.